Jumaat, 17 Ogos 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

SEMPENA KEHADIRAN FAJAR 1 SYAWAL 1433HIJRAH/2012MASIHI,DENGAN HATI TULUS IKHLAS DEPANKANTA MENGAMBIL KESEMPATAN INI UNTUK MENGUCAPKAN "SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN" PADA SEMUA PENGUNJUNG BLOG INI ,SEMOGA WAKTU YG  MENDATANG AKAN ERATKAN LAGI SILATURRAHIM ANTARA KITA...WASSALAM
     Kenangan di Madrasah Ahmadiah,Pondok Tuan guru Hj Abd Ghani Kubang Bemban Aidil fitri 1432h/2011m

6 ulasan:

  1. salam aidil fitri:
    saudara depankanta, sempena hari berbahagia ini duacongkak ingin ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin dari seisi keluarga buat keluarga depankanta. Segala salah dan silap harap dimaafkan dan begitulah sebaliknya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam kembali duacongkak,
      Sempena hari mulai YG penuh berkat ini depankanta juga pohon maaf zahir dan batin semoga perkongsian dan silaturrahim antara kita akan bertambah lagi..."SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN"

      Padam
  2. Selamat Hari Raya kepada depankanta dan sekeluraga,semoga seisi keluarga sentiasa sihat dan ceria.
    Daripada Dickson Niew dan keluarga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Mr Dickson,
      Sempena kedatangan hari raya aidil fitri ini,sama2 kita hayati semangat fitrah yg ada pada hari raya aidil fitri dan mempertingkatkan perkongsian antara kita serta mempereratkan lagi hubungan kita...
      Terima kasih banyak2 Mr Dickson dan keluarga...

      Padam
  3. SALAM AIDIL FITRI DIUCAPKAN KEPADA TUAN DEPANKANTA SESISI KELUARGA..MAAF ZAHIR DAN BATIN..MOGA2 KITA SEMUA DILIMPAHI RAHMAT DAN KEBERKATAN ILAHI..KULLU A'M WAANTUM BIKHAIR..

    BalasPadam
    Balasan
    1. SALAM AIDIL FITRI JUA UTK SDR FAKKAHQARSH SEKELUARGA..SEMOGA KITA SEMUA SENTIASA DINAUNGI RAHMAT ALLAH SWT...

      Padam